26.01.15 - visiting varna

Her for nogle uger siden var min mor, mormor, søster og jeg ude at spise brunch på Varna Palæet - disse billeder er taget derfra. Er ret tilfreds med billederne, men motivet i sig selv er selvfølgelig også ret smukt. Ovenover ses et (lille) udpluk, af det, jeg fik at spise. Buffeten var virkelig enorm; en masse lækre salater, pandekager, æg, brød, frugt, yoghurt - simpelthen alt. Desuden var det samme sted, hvor jeg sidste år blev konfirmeret, så det bragte jo gode minder med sig. Men i hvert fald, Varna's brunch kan klart anbefales! Hvad synes I forresten om det nye layout? Det er stadig væk ikke helt færdigt, men jeg synes egentlig, det indtil videre ser ok ud.

3 kommentarer :

  1. Hold nu helt op en lækker blog du har dig, med alt for smukke billeder!

    Jeg har lige opstartet en splinter ny blog, og det ville derfor glæde mig ekstremt, hvis du ville tjekke den ud. Vi kunne eventuelt følge hinanden? :-)

    Knus ♥
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Det vil jeg gerne være med til. Følger dig nu. :)

    SvarSlet
  3. Hold da helt op, hvor ser det lækkert ud alt sammen! Og sikke meget at vælge imellem! :)

    Knus og god aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet