Som nogen af jer måske ved, blev jeg i går konfirmeret, og her er to billeder fra dagen - jeg regner med, at der i løbet af ugen kommer mange flere op. Jeg fejrede min konfirmation på varna, med de bedste mennesker, det flotteste vejr, det lækreste mad, og fik også de fedeste gaver, samt en helt masse penge. Alt i alt en fantastisk dag, og en skøn blå mandag også. Tillykke til alle, der er blevet konfirmeret, eller skal konfirmeres! Hvad synes I om billederne? - Billeder (eller video???) af mine gaver kommer!

5 kommentarer :

  1. Hvor var du smuk og naturlig! :). godt ud havde en skøn dag!

    Kig gerne forbi min blog, knus <3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hvor er du dog bare fin og hvor er det godt at du havde en dejlig dag! :D <3

    SvarSlet
  3. Fin blog du har dig! :) Kunne du tænke dig at følges? Så kig endelig forbi og smid en kommentar <3
    Knus
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet