Lavede i dag (igen) disse lækre pandekager, og de smager jo helt fantastiske - og så er de til og med sunde! Ingredienserne du skal bruge, er 1 banan, 2 æg, mælk, havregryn og hvedemel (eller grovmel), og jeg fik 9 pandekager ud af portionen. Man starter med at stavblende æg og banan, og herefter kommes havregryn, mel og mælk i, til dejen har den ønskede konsistens. Herefter steges de ved jævn varme på panden, evt. i lidt fedtstof, til de er gyldne. Som tilbehør skar jeg nogle jordbær, og lavede en lille 'creme' bestående af A38 rørt op med lidt vaniljesukker. Hvad synes I?

16 kommentarer :

  1. De ser mega godt ud, og smager gangtert skide godt! :)

    kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak, det smager også fantastisk! :-)

      Kigger forbi, knus

      Slet
  2. Det ser virkelig lækkert ud! :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida, det var det også! :-D

      Slet
  3. skal vi følges? asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Umm, de ser virkelig lækre ud! Mange tak for opskriften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, du kunne bruge den! :-)

      Og tak skal du have!

      Slet
  5. Dine billeder er virkelig fine!! Har du kyst til at følges?
    Tag gerne et kig forbi min blog, fieskovflatau.blogspot.com og smid en kommentar hvis det lyster

    Knus

    SvarSlet
  6. Mums! bliver helt sulten.
    Ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi, og måske smide en kommentar på min blog. Ville mere end gerne høre din mening om mit nyeste indlæg om København.
    http://annesophielynge.blogspot.dk
    knus fie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! - Sikke en fin blog du har, følger dig nu!

      Slet
  7. Det ser så vanvittigt lækkert ud :) Mums! Og tilmed er det sundt - så bliver det ikke bedre ;)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke være mere enig! ;-)

      Knus

      Slet
  8. Det ser super godt ud!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet