Relaxing with a smoothie

Hej læsere! I dag skal jeg egentlig bare hygge mig, inden jeg skal til løb klokken 5. Når jeg siger hygge mig så mener jeg smoothie, blade og computer. Jeg har en stoooor kærlighed til smoothie, og jeg drikker det gerne 4 gange om ugen. I dag lavede jeg denne, og som I kan se, fik den verdens smukkeste farve! Jeg brugte 1 rød grapefrugt, 2 små bananer, frosne hindbær, og en lille sjat mælk. Denne smoothie bliver frisk, men næste gang vil jeg måske prøve at gøre den lidt sødere, ha ha. Husk forresten at fjerne de hvide ting fra grapefrugten, hvis du vil lave denne smoothie.

4 kommentarer :

  1. Helt enig! Smoothie er godt :-)
    Og lyder hygge.

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det virkelig!

      Jeg kigger forbi, knus. :-)

      Slet
  2. Jeg også stor kærlighed til smoothie! :-)
    Har du lyst til at følges? Hvis ikke har vi i hvert fald en giveaway kørende på:
    asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også det lækreste!

      Jeg følger jer allerede - men ja, det vil jeg meget gerne! :-)

      Slet